מדאיג: רעידת אדמה שמקורה בכרתים הורגשה הבוקר גם בישראל

אבי יעקב No Comments on מדאיג: רעידת אדמה שמקורה בכרתים הורגשה הבוקר גם בישראל

הבוקר באזור השעה שבע התרחשה רעידת אדמה בכרתים והיא הורגשה גם בישראל | בפיקוד העורף מרעננים את הנהלים שיש לנהוג בהם בעת התרחשות רעידת אדמה חלילה |

צילום: יניב נדב\פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רעידת אדמה התרחשה הבוקר בשעה 07:08 באזור הכרתים במגניטודה (קנה מידה לעוצמת הרעידה) 5.6 והורגשה בישראל לשם כך חשוב לרענן את ההנחיות כיצד יש לנהוג בזמן רעידת אדמה, אם חלילה תתרחש בארץ, דבר שלפי המומחים עלול לקרות, ויש להיערך אליו על מנת לצמצם את הנזק.

השוהים במבנה, אם יש באפשרותם לצאת לשטח פתוח עדיף שיצאו, ואם לא ניתן לצאת מהמבנה תוך שניות ספורות, יש להיכנס לממ"ד ולהשאיר את הדלת והחלונות פתוחים או לצאת לחדר המדרגות ולהמשיך לרדת עד ליציאה מהמבנה. רק אם לא ניתן לפעול בצורה זו יש לשבת בפינה פנימית של החדר או תחת רהיט כבד ולהגן על הראש באמצעות הידיים.

השוהים בחוץ, יש להישאר בשטח הפתוח ולהתרחק כמה שניתן ממבנים, מעצים, מכבלי חשמל ומפריטים שעלולים ליפול ולסכן אתכם.
השוהים באיזור חוף הים יש להתרחק מחוף הים קילומטר אחד לפחות או לעלות לקומה רביעית ומעלה, מחשש שיגיע צונאמי בעקבות הרעידה, ויציף את החוף. ניתן להסתייע בשילוט המורה על דרכי המילוט אל אזורי הכינוס המסומנים.

אנשים הנוסעים ברכב בזמן הרעידה, יש לעצור את הרכב בצד הדרך לחכות בתוכו עד שרעידת האדמה תיפסק. ויש להימנע ככל שניתן מעצירה מתחת לגשר או על מחלף מחשש לקריסתם. אנו תפילה שבעזרת השם לא יקרה חלילה שום נזק, אבל מחובת ההשתדלות אנו מצווים להישמר ולהיזהר.



0 תגובות